Köylüler

Köylüler



Kumandan, başarılı bir iniş yaptık. Bu bizim Kara Muhafızlarına karşı üssümüz olacak.

  • Köylüler oyuncunun ana üssünün yerlileridir.
  • Oyuncu onların kumandanıdır
  • Kahverengi saçlı, askılar ve belinde 2 keseyle basit kıyafetli genç bir erkek olarak görünürler.
  • Onlardan biri oyuncuya oyunu nasıl oynaması gerektiğini öğretiyor ve oyuncuya oyunun belirli anlarında sesleniyor.

 

Genel İşlev:

  • Köylülerden biri öğretici oluyor.
  • Üssünüzde köylüler inşacılar şeklinde işlev görüyorlar. Bir yapıya başlamak veya yükseltmek, köylülerin o alana yürümesine ve çekiçlerle inşaatı yapmalarına neden olur.
  • Yükseltmeler, kereste fabrikası veya taşocağı gibi kaynak üreten binalardan, kaynak üslerinden ve denizaltı ile ve en önemlisi de galip gelinen saldırılardan kazanılan kaynak ödülleriyle yapılmaktadır.
  • Köylüleriniz bir proje üzerinde çalışmadıkları zaman, yükseltilebilir binalarınızın üstünde yeşil bir ok belirir.
  • Yükseltmeler de, yükseltme öncesinde ara yüzde görülebilen bir zaman sürecine gereksinim duyarlar ve bu zaman dilimi yükseltme devam ederken yapının üzerinde de görülür.
  • Diğer oyunlarda olduğu gibi, daha fazla köylüye sahip olmanın veya aynı anda birden fazla projeyi yürütmenin bir yolu bulunmamaktadır.
  • Oyuncunun inşaat kapasitesini gösteren özel binalar bulunmamaktadır.
  • Bir yapının yükseltilmesi bittiğinde; oyuncu, hangi yapının bittiğini ve kazandığı oyun tecrübe puanını gösteren bir bildirim alır.
  • Bir oyuncu köyüler çalışırken bunların dışında bir projeye başlayamaz;
    • Projeyi iptal etmek
    • O anki projeyi bitirmek için elmas kullanmak
    • Bir yükseltmeyi elmas kullanarak “anında” gerçekleştirmek, o anda köylülerin meşgul olduğu projeyi etkilemez. “Anında” özelliğiyle bir projeyi yükseltmenin elmas maliyeti, o ünitenin kaynak kullanarak yükseltilmesinde gereken toplam odun, taş ve demir maliyetlerinin toplamı ile doğru orantılıdır.

 

Tutum:

  • Bir proje üzerinde çalışmadıkları zaman, köylüler ada üzerinde gezineceklerdir.
  • Karargah ve konutlar gibi ada içindeki binalara girip çıkacaklardır.

 

Diğer İşlevler:

  • Yükseltmeniz veya inşaatını yaptığınız ünite suyun içerisindeyse (Gambot, Çıkarma Gemileri veya Denizaltı), köylüler diğer binalarda olduğu gibi inşaat için bu ünitelere yürümezler ve ellerinde çekiçle binanın etrafına toplanmazlar.
  • İlk dalış noktanızı keşfettiğinizde, ana köylünüz bunu size işaret edecektir.
  • seviye Dr. Terör‘ü mağlup ettiğinizde, ana köylü sizi kutlayacaktır.

Related posts

Albay Gearheart

Albay Gearheart

Yeni bir düşman geliyor: Albay Gearheart! Prototip modülleri için çıktığın avda Savaş Fabrikalarını yerle bir et Albay Gearheart, savaş fabrikalarına sahip tıpkı Lt.Hammerman ve Dr.Terör gibi yeni bir etkinliktir. Her 6 günde bir gelir ve 21 saat sürer. Albay Gearheart'ı aktif edebilmek...

Silah Laboratuvarı

Silah Laboratuvarı

Prototip modülleri toplayıp güçlü ama kısa süreli prototip savunmaları oluştur. Silah laboratuvarı, prototip savunmalar oluşturmak için kullanılır. Silah laboratuvarını yükseltmek birden fazla prototip savunma yerleştirmenizi sağlar. Prototip Savunma Hakkında Prototip savunma, ana üste...

Cehennem Topu

Cehennem Topu

Hedeflerin çoğunu anında yok eden bir Cehennem Işını ateş eder. Çok düşük ateş hızına sahiptir. Cehennem Topu, silah laboratuvarında yapılmış bir prototip savunmadır.Tüm prototip savunması gibi sadece 12 gün çalışma süresi vardır. Cehennem Topu atış başına çok yüksek hasar verdiği gibi...

Leave a comment